Mä en tiedä mikä mua vaivaa. En ole ollut viikkoon koulussa. En vaan pysty menemään. Tänäänkin heräsin kelloon ja puin ja meikkasin ja söin aamupalan ja oli jo kengät jalassa mutta sitten se taas iski: hirmuinen ahdistus. Niin kova, että en vaan voinu lähteä. Ja se ahdistus lähtee vaan sillä, että lupaan itselleni että saan jäädä kotiin, ihan hyvin voin. Vaikka en voiskaan. Meillä olis ollut tilastotiedettä, enkä todellakaan ole pääsemässä sitä kurssia läpi ilman että olen paikalla! Mikä mua vaivaa?? Tää on jo kolmas aamu kun se menee näin, kahtena muuna olin liian väsynyt ees nousemaan sängystä. Mutta ei mulla muuten ole mitään ihmisten tai ulos menemisen pelkoa! Olen viime viikollakin käyny vaikka missä, yksinkin mutta enimmäkseen miehen kanssa.

Huoh.

No, teen sen tentin sitten uudestaan kesällä. Kyllä mä pärjään, tärkeintä on nytten saada pää pysymään kasassa. Ja jos se leviää sillä että menen kouluun niin on parempi jättää menemättä.

Vois lähtee kissojen kanssa ulos. Viikonlopun oli tosi aurinkoinen ja ihana keli mutta lauantain tein uutta järjestystä (tai siis perjantain ja lauantain enkä nukkunu ollenkaan siinä välissä) ja eilen olin oikeesti kipeenä niin en päässy ulos. Ja tänään sitten tietenkin on harmaata ja kylmää ja sataa vähän väliä. Onneksi etelämmässä on kuulemma jo melkein kesä! Olen menossa töihin vapuksi ja sen jälkeiseksi viikonlopuksi niin pääsen nauttimaan etelän lämmöstä :)

Juup. Laitan asiantuntijalle sähköpostia gradun aiheesta kun edellinen jolle laitoin vastasi että "olen lomalla 12.5. asti"! Come on, jos kerran voi vastata tuommosen niin ihan hyvin olis voinu samalla vastata mun kysymykseen! Ei se nimittäin ollu mikään automaattinen viesti...

Palaillaan!